20 d’ag. 2008

Gran Premi de València

Us pensaveu que no m'en recordava eh? Doncs tenieu raó. Sort que tinc incondicionals que estan sempre atents.
Bé, el cas és que la cursa es farà al circuït urbà de València. No us puc dir gran cosa sobre el circuït perquè és el primer any que es farà allà, només que fa 5.473m, que hi haurà 56 voltes i que a en Hamilton només d'arribar-hi ja li han pispat la maleta del cotxe, que es prepari, si ja va sortir ofès de Montmeló no vull pensar el que li pot passar aquí...


Ja ho sabeu, temps de votar fins dissabte a les 13:00 i SORT

18 comentaris:

Anònim ha dit...

jo voto ja que sino despres pajarejo...

1. Massa
2. Hamilton
3. kovalainen...encara no se com collons s escriu!!!!

Anònim ha dit...

A mi, es que m'agrada ser del primers també en votar...

1. Hamilton
2n Kubika
3r Massa.

Sr. Administrador; espero fer una bona puntuació, per així superar el Nuenen i el JB!!!!
Desde el final de la cua se'l saluda!

Anònim ha dit...

Primer li roben la maleta i després li robaran la cartera...

puto anglès cabró, pillarà de valent

m'espero als entrenaments i dic alguna cosa

Anònim ha dit...

1. Kimi
2. Hamiltonto
3. Fernando

Anònim ha dit...

1- Raikonen
2- kovalainen
3- massa

Anònim ha dit...

1- Hamilton
2- Raikonen
3- Massa

Anònim ha dit...

GP. Rita Barberà de València

1.- Raikkonen
2.- Massa
3.- Hamilton

Apunta Sr. Administrador, torno a ser el ferrarista de sempre.
.
.
.
Sempre al cor.

Anònim ha dit...

1 Raikkonen
2 Button
3 Massa

Anònim ha dit...

1. Hamilton
2. raikkonen
3. Alonso

Anònim ha dit...

1-Kimi
2-Massa
3-Kovalainen

Anònim ha dit...

1-Raikonen
2-Massa
3-Hamilton

Anònim ha dit...

Nifava:

1.Kimi
2. Massa
3. Hamilton

Anònim ha dit...

1-alonso
2-kimi
3-massa

amb dos....pistons !!

Anònim ha dit...

1-hamilton
2-massa
3-alonso

Anònim ha dit...

1.er Raikonen
2.on Hamilton
3.er Massa

Anònim ha dit...

1.er RAIKONEN
2.on HAMILTON
3.er MASSA

Anònim ha dit...

administrador numero 2 diu que ja no espot vota mes;Ay si no estic jo al tanto.....

Anònim ha dit...

Gràcies 2on d'abord. Avui els despistats han tingut sort que estigués embolicat amb un torneig, que sinó...
Fins aqui les votacions i... tot en general!!!