10 de nov. 2008

EL SOPAR 2ª PART

Ja se sap que organitzar un event d'aquesta magnitud sempre és complicat, per això canviarem la data del sopar de moment i us proposo una enquesta aquí al costat perquè voteu el lloc del sopar, que també haurem de modificar.


Havent llegit alguns comentaris i escoltat als participants sembla que el dia 22 anirà més bé a tothom.

Les propostes son les següents: (perquè el Cortijo està tancat.)

  1. El Classic (per qui ja s'havia fet a la idea)

  2. Bei pepe (està al passeig i me n'han parlat bé, fan de tot)

  3. Casanova (també està al passeig i un cop vam anar a fer un dinar de bàsquet i també està bé)
Si voleu fer algun comment, aquí mism!!

16 comentaris:

Anònim ha dit...

Doncs que jo el 22 no hi sóc.

Anònim ha dit...

a mi m va b tot...vostè mateix Sr.administrador...

Anònim ha dit...

A mi tb em va bé. Wapet no has votat a l'enquesta del costat, no? Pq només hi ha un vot i és el meu...

Anònim ha dit...

nifava no m'hi havia fixat! ja està fet!

ens veiem el 22!

Anònim ha dit...

Què es menja al bei pepe?

Anònim ha dit...

A mi el 22 ja em va bé!!!Em sap greu que no pugui venir en Perro Patán per això!!!S'haurà de pensar alguna cosa no Administrador?!Apa fins el sopar!!!

Anònim ha dit...

jo voto pel classic pizza,anire a peu per si les mosques(monillos)estan fen bufar....

Anònim ha dit...

classic pizza es la millor opció

Anònim ha dit...

Jo vindré el 22 perque no tinc compromisos ni amb en Luca de Montezemalo, ni amb en Felipe, ni amb en Michael.
Per cert, ja he votat.

Anònim ha dit...

A mi em va bé!! Pero no se, em sap greu pel perro patan. Queda últim i a sobre no pot venir al sopar. A més, estic incuriosit/ida per saber qui és. Bueno, tinc moltes ganes de veureu's a tot/es ......

Anònim ha dit...

A mi em va bé el classic, ens veiem dissabte!!!

Anònim ha dit...

Suposo q també vindré però m'haureu d'acceptar una acompanyant

Nus veiem!!

Anònim ha dit...

Primer de tot haig de dir que em sap molt de greu que el perro patan no pugui venir, però si ho post-posàvem més ja ens n'anàvem a mitjans de gener, espero que sigui la única baixa. Si veniu acompanyats aviseu-me (cas merlos i nifava...)tampoc vindrà de dos o tres, però...Divendres us diré l'hora de trobada i el lloc

Anònim ha dit...

nosaltres serem 2!

Anònim ha dit...

Ja he encarregat taula al Clàssic,a partir de 2/4 de deu ja hi podeu anar. Fins demà!!!

Anònim ha dit...

DOncs res nois/es que ho passeu bé!!

Salut