9 de març 2009

Ja us podeu inscrure!!!

Ja només falten 15 dies perquè comenci la nova temporada de Fórmula 1, i amb ella arriba també el segon concurs que fem des de Josep Gelpí Reparació de Vehicles:

Es tracta, com l'any passat, d'encertar les 3 primeres posicions de cada gran premi de la temporada.

Es farà una taula on podreu veure la classificació de cada un dels que participeu. La puntuació anirà de la següent manera:

  • Si encerteu els tres pilots i les posicions obtindreu 15 Punts
  • Si s'encerten dos pilots amb les posicions correctes s'obtindran 10 Punts
  • Si només s'encerta un pilot amb la seva posició s'obtindran 5 Punts
  • Si encerteu els pilots però no les posicions exactes obtindreu 1 Punt per pilot encertat
  • Com a novetat d'aquest any hi haurà una pregunta extra on podreu guanyar 5 Punts més. Per exemple:
  • Quin pilot quedarà últim en aquesta cursa?
Per participar només cal que aneu a "Visualitzar el meu perfil complet", que el trobareu a la dreta del blog just a sobre de la foto del taller. Allà clickeu a sobre de "Contacte" i m’envieu el vostre nom complet i el pseudònim que voldreu tenir a la taula classificatoria. Això és perquè podreu mantenir l'anonimat i per portar un control dels participants. Si així no podeu, envieu un e-mail a josepgelpi@hotmail.com Exemple:






Un com fet això ja us tindré registrats i podreu enviar-me la resposta en els comentaris del post que hi haurà penjat cada setmana. El post es dirà "2on Concurs Fórmula 1" Exemple:




Aquest any les votacions es tancaran dos dies abans de la cursa, normalment el divendres, si no us dic el contrari
Pel guanyador hi haurà un sopar pagat per a una persona a un restaurant de Malgrat i un fantàstic regal.

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Quins nervis! Ah, aquest any no participo!!

Anònim ha dit...

KA !!!no fotis ara que ja domines el mon de la f1!!!!

Anònim ha dit...

així m'agrada Ka, que ens deixis amb alguna opció

Anònim ha dit...

jo estic esperant que en josep em deixi participar. a mi això de la natació no hi ha qui em guanyi els conec a tots rafa nadal en keite, karpov tots tots els conec

Anònim ha dit...

Si la Ka no participa, jo tampoc! .......algú es creu que jo no participaré? I algú es creu que la Ka aka Nifava no participarà??
Bueno, jo ja estic pensant-me el nou nom........per si participo.....

Anònim ha dit...

RUN RUN (escalfan motors)

DUTGHMAN ha dit...

1ER BUTTON
2ON MASSA
3ER VETTEL

4RT BARRICHELLO