Canvi: Longitudinal Ferrari i diferencial autoblocant.
Comandament: Semi-automàtic seqüencial controlat electrònicament amb transició ràpida i set velocitats d'avanç més marxa enrrera.
Frens: de disc autoventilats de carboni, marca Brembo
Suspensions: independents amb puntal de reacció i barra de torsió anterior/posterior.
Pes: (amb aigua, oli i pilot): 605 kg
Potència: 750CV a 18.000 rpm
Rodes: BBS (anteriors i posteriors) de 13 pulsades
Sistema KERS dissenyat per Ferrari amb col·laboració amb Magneti Marelli
ALTRES DADES
Ràdio CD amb MP3 i bluetooth: segons el model
Alçavidres elèctric: no disponible
Tancament centralitzat: no disponible
Color: Vermell Ferrari
Preu: No té preu
Motor
Tipus: 056
Número de cilindres: 8 en V (V8)
Bloc motor d'alumini microfós amb arquitectura en V a 90°
Número de válvulas: 32
Distribució pneumàtica.
Cilindrada total: 2398 cm3
Diàmetre dels pistons: 98 mm
Pes aproximat: 95 kg
Injecció: electrònica digital Magneti Marelli
Encesa: electrònica estàtica Magneti Marelli
Combustible: Shell V-Power ULG-66L/2
Número de cilindres: 8 en V (V8)
Bloc motor d'alumini microfós amb arquitectura en V a 90°
Número de válvulas: 32
Distribució pneumàtica.
Cilindrada total: 2398 cm3
Diàmetre dels pistons: 98 mm
Pes aproximat: 95 kg
Injecció: electrònica digital Magneti Marelli
Encesa: electrònica estàtica Magneti Marelli
Combustible: Shell V-Power ULG-66L/2
Lubricant: Shell
Xassís
Monocasc: McLaren fabricat amb fibra de carboni/alumini en estructura de niu d’abella, incorporant estructures d’absorció d’impacte en el frontal i els laterals.
Suspensió davantera Inboard amb barra de torsió i amortidors accionats per un punxó de reacció i basculant amb doble triangle superposat.
Amortidors: Koni
Sistemes electrònics fabricatss per McLaren Electronic Systems.
Adquisició de dades, control de voltatge de l’alternador, sensors i sistemes de telemetría.
Carrocería en una peça amb tapa motor.
Pneumàtics: Bridgestone Potenza
Radio: Kenwood
Llantes: Enkei
Pinçes i cilindres de frens: Akebono
Bateries: GS Yuasa Corporation
Direcció: Assistida fabricada per McLaren
Instrumentació: McLaren Electronic Systems
Motor
Tipus: Mercedes-Benz FO 108W
Cilindrada 2.4 litres
Cilindres: 8 en V (V8)
Revolucions: 18,000 rpm (Reglamentat per la FIA para 2009)
Arquitectura: A 90°
Revolucions: 18,000 rpm (Reglamentat per la FIA para 2009)
Arquitectura: A 90°
Diàmetre dels pistons: 98mm
Vàlvulas: 32
Combustible: Mobil High Performance Unleaded (5.75% bio fuel)
Lubricant: Mobil 1
Pes: 95kgTransmissió: Canvi de 7 velocitats + marcha enrrere del tipus semi-automàtica
Semiexos: McLaren
Embragatge: Manual
Amb la col·laboració d'en Jaume
4 comentaris:
Una mica de reciclatge mai va malament!!!
No no home, al contrari, així ens anem formant! Merci, guapos!
La informació del post és molt bona, però no entra pels ulls, seria millor fer una comparativa directa. Creiem que l'administrador podria treure més suc si dominés més les técniques per publicar posts.
Tot i això, sigues con nosotros.
You are not right. Let's discuss. Write to me in PM, we will talk.
Publica un comentari a l'entrada