3 de nov. 2009

La classificació Final

La classificació ha quedat de la següent manera:



Com que en "pole", vamos la Ka, i "el dia del pare" tenen els mateixos punts, i només hi pot haver un guanyador he hagut de mirar les bases del concurs.



Qui hagi fet més puntuacions de 20 guanya, com que ningú ha fet 20 punts en una jornada, el que hagi fet més puntuacions de 15 guanya. I en aquest cas ha estat la pole amb dos plens al 15 per només un del "dia del pare".

Així doncs, la classificació ha quedat:

1er: Pole
2on: el dia del pare
3er: J.LL. Merlos


El sopar el farem el 14 o el 21 de Novembre així que aneu-vos reservant un d'aquests dissabtes.

M'haureu d'avisar amb una mica de temps i dir-me quin dels dos dies us va més bé, o qualssevol dels dos i també si vindreu acompanyats o no.

Ja us informaré.

Gràcies a tots per participar!

10 comentaris:

EL DIA DEL PARE ha dit...

felicitats pole!! k mpeona! i a tots els participants jo he de dir que m'ho he passat pipa jugant amb tots vosaltres!!! kiku prepara el COANTRO KE BRINDAREM EL DIA DEL SOPAR!!! JJAJAJAJA!!! a mi em va millor el 21!!

Kiku el mecànic ha dit...

SI si, felicitats a Pole i vaja a tots els del Podium!!
Tranquil Dia del Pare ja tinc el Contreau i les faries a punt pel sopar!
Jo només podria venir el dia 21. El 14 impossible, tinc trobada de boletaires a l'Alta Ribagorça!

Una abraçada a tots/es!!!!!

Att:
Kiku el mecànic

le petit écolier ha dit...

eo! felicitats Ka!!!! i a en josep lluís merlos per avançar-me... la mare que t'ha parit! ;-)

em van bé els dos dies, 14 i 21! o sigui que via lliure!

En Pole ha dit...

A mi em va millor el 14, però ens ho podríem muntar també pel 21, i serem 2, l'assessor també vindrà.
Merci guapos, estic molt contenta. Petit Ecolier, una llàstima, perquè ja t'hi veia al podi amb mi, m'hagués agradat molt!
Petonets!

Fittipaldi ha dit...

A mi també m'anirà millor el dia 21
Ens veiem al sopar.

Joan Viladelprat ha dit...

A mi em van igual de malament els dos dies, però el meu cor serà amb vosaltres. Salut i peles!!

Vatua l'Olla ha dit...

Felicitats a la campeona!!!!!i als altres també!!Aquest any ha sigut molt emocionant això eh!!Cagundena m'ha anat de poc...l'any que ve...
Jo voto pel dia 21!!!!!!
Apa ens veiem les cares al sopar!!

Josep Lluis Merlos ha dit...

Sopar el 21? Jo arribaré un pèl just, però vindré.
Pole/Nifava/Ka, moltes felicitats!! Espero que l'any que ve no facis el triplet!

Danica Patrick ha dit...

A mi tambe em va b el 21!!! moltes felicitats a la campiona!!!!

koril ha dit...

Moltes felicitats als campions!!!
A mi em va bé aquest cap de setmana (14) que el seguent (21) el treballo i surto cap a les 11 de la nit, aniria allà on estigueu!!!
Fins aviat