20 de nov. 2007

XVI Llotja de la moto antiga


Com ja sabeu el passat dissabte dia 17, es va celebrar a Malgrat la XVI Llotja de la moto antiga, tot i que també hi havia algun cotxe, el cas és que després de dinar, i sense haver fet la migdiada, em vaig acostar al polígon de Malgrat, a la carretera de serveis entre ca l'Aulet i can Juli 4x4, em vaig passejar una estona per allà i vaig tirar les fotos que podeu veure més amunt. Els organitzadors varen quedar força contents pels resultats obtinguts, ja sigui per la quantitat de expositors que hi van anar, per la gent que s'hi va acostar i pel munt de recanvis que es van comprar o intercanviar.

La Llotja de l'any que vé, a més de repetir amb número d'expositors de vehicles de dues rodes, també s'hi afegiràn els de quatre, atraient així a un número més gran de visitants. Així doncs, fins l'any que vé!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Crec que hi vaig veure la moto d'en Ramon Fusté.

Anònim ha dit...

Jo hi vai anar, i era una miqueta trist.

Anònim ha dit...

Anem renovant una mica els continguts maco. Tens el blog abandonadíssim....

Wappett!!!!