26 de maig 2008

Classificació Gran Premi de Mónaco

Nifava ja ha superat els 30 (punts) i va líder en solitari, però han arribat veus a l'administració, o sigui jo, que té uns assessors tècnics al seu costat que l'aconsellen sobre les apostes que ha de fer, i "hasta aqui puedo leer".
El Ferrarista punxa estrepitosament i només obté un puntet.
Seguidament trobem als tres magnífics, Ll.Perez Sala, Home Batí i Merlín que lluiten un cop més per la tercera posició.
Felicitar l'únic encertant de dues posicions aquesta setmana (Lombardi) i que el col·loca en sisena posició juntament amb Audi TT i Stratos.
També felicitar al més regular de tots que cada setmana obté dos puntets, ànims Perro Patán que encara queden moltes curses.

7 comentaris:

Anònim ha dit...

si us plau :posa-ho amb ordre de puntuació , que així sabrem els llocs que ens corresponen als mes agosarats que no sempre votem als mateixos (KIMI HAMILTON MASSA), que sou una colla d´aborrits...

Anònim ha dit...

Si si tu diga'ns avorrits... que ja estic assaborint el sopar!
Estic d'acord amb que ens posis per ordre de puntuació així es veurà més clar qui va líder.

Anònim ha dit...

1r de tot gràcies pel meu reconeixement al més regular de tots.
En 2n lloc, trobo bé lo d'ordenar per puntuació.
I en 3r lloc, cadascú vota a qui creu. (de bon rotllo eh!!)

Salutacions cordials!

Anònim ha dit...

Segur que el del mig es Alonsero!!!jijijijijijiiji

Anònim ha dit...

Jo em mantinc als llocs de privilegi de la classificació tot i arriscar en algunes ocasions més del compte. Podria ser conservador i fer com ferrarista, nifava and company... però jo vull guanyar i a més marcar estil propi

Anònim ha dit...

Doncs vés arriscant "estilpropiman",que després passa el que passa, que ens dones el sopar a d'altres.GRÀCIES ARRISCADOR!!

Anònim ha dit...

Ja tindré en compte l'ordre de classificació de cara al proper gran premi, pesaos.