30 de maig 2008

Pels Tikis-Mikis

De fet sí, que es veu més clar, oi Nifava?

7 comentaris:

Anònim ha dit...

M'agrada!

Anònim ha dit...

Nifava, saps que he rebut ofertes econòmiques perquè revel·li la teva identitat? Però tranquil que no em venc facilment...

Anònim ha dit...

Molt bé webmaster! Això ja si que és ja una classificació com deu mana!!
Apa, que vagi bé!!

Anònim ha dit...

El q està clar, és q l'administrador té les seves fílies i fòbies clarament definides. A un servidor sempre q està empatat a punts amb un altre sempre el posa al darrera.

Potser és q em tens por?

Anònim ha dit...

En cas d'empat guanyarà qui més average tingui, és a dir qui tingui més vegades 10 punts, per exemple. Per tan Lluís, ja estàs bé on estàs.

Anònim ha dit...

A mi m´ha passat igual...
pero es que a mes a mes el meu just superior es diu...

Anònim ha dit...

V-8, tinc dret a estar a sobre teu xq porto els mateixos punts amb un votació menys... no trobes??